Veckans träning - v.51

Ja vad ska jag säga. Ännu en vecka med fruktansvärt låg aktivitet om jag bortser från aktiviteten shopping :)
Segdragen förkylning. Vågar inte sätta igång. Vill bli helt frisk först. Rehabträningen har varit usel den med, endast 3 x 10 min denna vecka. Tur att det snart är ett nytt år, ett år med nya tag.
Ska smygstarta lite ikväll med ett yogapass. Sedan blir det några dagars julledigt. Hoppas komma igång med träningen på Annandagen. Två dagar med god mat och umgänge med familjen.



Foto: lånat från www.alltomyoga.se, taget av Malin Dehlin


Kommentarer
Malin

Halloj! Har tidigare försökt lägga in kommentar, men då funkade det ej. Hoppas det går nu. Jag följer din blogg iaf. Och får då ett lätt dåligt samvete med anledning av träning. jag försöker hålla igång, men det är inte alltid så lätt. (Skyller på tiden.)Ja du, det var längesedan. Nu tar vi oss i kragen. Kanske skulle vi ses över en långpromenad med fika efteråt. God Jul! Ha en skön jul och unna dig lite knäck. Många kramar Malin

2008-12-22 @ 21:46:18
URL: http://malinresin.blogg.se/
Annika

Härligt med yoga! Det får jag nog inte tag på här i Sundsvall under ledigheten. Körde lite själv här hemma men det är inte riktigt samma sak :) GOD JUL!

2008-12-24 @ 14:12:23
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0