Bambi på hal is?

Hur ska det här gå? Köpte mig ett par nya skridskor idag. Blir att provköra imorgon. Undrar hur länge sedan det var jag åkte? Hmm...kan det ha varit på högstadiet tro? Hur gammal är man då? Typ 15 år. Hjälp är det 18 år sedan jag åkte sist? Kommer onekligen bli bambi på hal is :) Förresten hur gammal är jag egentligen om det var 18 år sedan jag åkte, jag måste ju vara lastgammal =)
Det är jag förmodligen. Det är fredagkväll. Det är lungt. Mitt fredagsnöje var en långpromenad med en tjejkompis. Klockan är strax efter 22, jag är trött och funderar på att sova snart. Ja jag är gammal =)
Lär väl inte känna mig piggare efter skridskoåkningen, lär nog få ganska ont i kroppen och fötterna :)




                      Foto: mrsmalinski


Kommentarer
Linda P

Tjena Malin! Mörk choklad kan man alltid äta :)



Inga bra tips mot benhinneinflammation??

2008-11-09 @ 08:20:54
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Malin

Linda P: Jasså det kan man? ;)



Jag brukar lyckligtvis inte drabbas av benhinneinflamamtion. Har du rätt skor? Överansträngt dig? Har du jätteont är det vila som gäller, annars kan du med fördel göra lite övningar för vaderna, även stretcha. Kanske behöver ilägg i skorna? Smörj med Voltaren. Har dessvärre inga andra bra tips.

2008-11-10 @ 22:05:44
URL: http://healthandliving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0