Lyftet

Håller på för fullt med att spåna på ideér för vårt julspex på jobbets julfest. Jag och fyra arbetskamrater ska sjunga och dansa med omgjorda texter till olika låtar. En av låtarna som vi ska framföra är Dirty Dancings "Time om my life". Jag och en kille ska dansa. Kan säga att jag inte är någon dansare, men dansar mer än gärna. Tycker det är jättekul.
Kollade igenom videon och funderade på hur vi ska gör lyftet. Kommer vi klara av det tro? :)  Måste nog träna en del. Får hoppas jag inte slår ihjäl mig på kuppen. Kanske borde ta hjälp av Dermot Clemenger :)




Kommentarer
Anna (orka mera)

Nämen GUD vad spännande. Hoppas killen är stark! Annars får du ta på hjälmen för säkerhets skull :)

2008-11-21 @ 12:43:08
URL: http://blogg.piggelina.se
Annika

Usch vad tråkigt att du har ont! Håller tummarna för att det blir bättre så att du kan åka, låter ju roligt med stafett :)



Det där lyftet ser livsfarligt ut...

2008-11-21 @ 22:34:19
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0