Ny cykel?

Han (med stort H) var inne i cykelaffären igår för att kolla på lite saker till hans cykel. Samtidigt så frågar han om de har någon bra damcykel. Fanns fjolårets dammodell av Trek inne i butiken, en blå och vit. De visar en bild på årets modell - vit, silver och rosa. Såklart att Malin ska ha den och ringer mig. Jag måste genast kolla på hemsidan.
Visst är den snygg! Blir såklart jättesugen.
Kostar såklart en del pengar och nu är en ny dator första prioritet. Snart inget hårddiskminne kvar.
Han tycker såklart att jag ska prioritera cykel före dator. Cykeln ger mig motion, frisk luft och allt positivt vad det innebär. En dator gör mig bara slö och fet. Känns iallafall som datorn är mer aktuell just nu. Cykeln får vänta till våren, men ack så snygg den är.





Kommentarer
Pain

Halloj!

Cykling är för mig okända marker, men man ska väl ta en sak i taget har nyligen börjat med Yoga och vill dessutom satsa på att orka löpa distans!!

Ha en trevlig kväll. ( såg att du även har en inredningsblog ska kolla in den =) , jag har en inredningsblogg "på gång" om den nu nån gång blir mera än så.... )

Annika

Ojoj, det där såg ju skoj ut också. Har uppskattat spinningen på gymmet ett tag nu så kanske en riktig cykel skulle vara kul med. Har fått erbjudande om att testa en killkompis hoj så får jag se om det är nåt för mig... :)

2008-11-19 @ 12:41:53
URL: http://tremil.blogg.se/
Malin

Halloj! Ska man behöva få ångest så fort man besöker dig? Stod på crosstrainern ikväll och tyckte jag var hurtig, men det här: träningsschema och allt. Cykeln var snygg. Men jag tycker nog du ska köpa dator istället och sitta så mycket som möjligt vid den. Jag kan ge dig recept på kladdkaka och annat onyttigt. Sen kan jag stå på min crosstrainer ett par dagar i veckan och inse att jag är hurtigare än somliga andra. Ha det bra! KRAMAR din gamla Malin

2008-12-02 @ 23:10:44
URL: http://malinresin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0