Dröm eller verklighet?

Drömde inatt att jag cyklade till jobbet imorse. Inget konstigt för det stämmer med verkligheten. Startade kl.05.30 hemifrån, 6 grader varmt. Härlig morgonstund :)
I drömmen däremot hade jag gått upp och tagit en rask promenad innan cyklingen på 45 min. Det känns lite väl överdrivet kanske? :) Jag tycker det räcker med cyklingen på 22 km så tidigt på morgonen. Så morgonpigg är jag definitivt inte! ;)
Kan säga att kroppen är lite seg så tidigt på morgonen. Kan inte skryta med nån värre hastighet. Imorse cyklade jag ikapp min arbetskamrat när jag närmade mig Kumla. Så sista biten blev lugn; cykelväg, cyklar i bredd och pratstund.

Längd: 21,57 km
Tid: 57,23 min
Medelhastighet: 22,55 km/h
Maxhastighet: 36,78 km/h


Kommentarer
izza

Japp, jag skrev för glatta livet igår för att komma ikapp med all rapportering!! Hehe. Verkligen superkul att träna nu!!



Spin Puls var som sagt jätteskoj! Borde prova Annas pass också, det har jag bara hört massa gott om också! Jaa, jag träffade säkert Sara! Hur ser hon ut? ;)



Crosstraining next week it is!! :D

Nu måste jag jobba lite, hehe

2009-04-30 @ 10:14:44
URL: http://runrunner.wordpress.com
izza

Hahaha! Vilken rolig dröm!! Liiite överdrivet hurtigt kanske!!

2009-04-30 @ 10:17:58
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0