Summering Mars

Mitt mål för Mars var minst 160 min Träning per vecka. V.12 och 13 klarade jag det med råge. V.10 och 11 kan jag bortse från, då fanns det annat att fokusera på.
Eftersom jag lagt i en ytterligare växel får jag nästan ta ett större kliv när jag sätter mål för April.
Målet ökar från 160 till 200 min Träning per vecka.

Igår tog jag en välförjänt vilodag. Cyklade upp på stan i det fina vädret och strosade runt lite och köpte hem lite vårblommor. Ska ta tag i min lägenhet och göra det lite vårfint hemma, vilket är välbehövligt efter tre veckor i träda.
Senare på kvällen tog jag en promenad hem till bror med familj och mumsade choklad och mös med brorsdottern.
Vårväder, umgänge och choklad är bra mental träning för själen.




Kommentarer
izza

Suck! Min kommentar som jag skrev ville visst inte bli publicerad! Tänkte bara skriva en rad och berätta att jag inte kommer på varken spinningen eller dansen ikväll. Dock har ju klockan sprungit iväg så du sitter ju redan på cykeln om du är där! Hehe. Det blir lite löpning i den soliga vårkvällen istället!

2009-04-02 @ 17:53:09
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0