Underbara ledighet

Sol i hjärta, sol i sinne. Soligt och härligt väder hela påsken.
Massor med umgänge och massor med god mat. Känns som om jag rullar fram. Minimalt med träning och maximalt med mat :) Lika bra mår jag för det. Vem kan undgå att unna sig suveränt god hemgjord mat? Inte jag iallafall. Jag är en frossare i mat, godis och hembakt :)  Bara att träna lite hårdare så kan man äta desto mera. Det är min filosofi :)



Foto: mrsmalinski

Har tillbringat hela dagen utomhus på landet. Solsveda på nästippen.
Frisk lantluft, kärlek från familj och fyrfotingarna. Ännu mer god mat.
Nöjd, trött, harmonisk efter en perfekt helg. Kommer sova sött inatt. Imorgon är en ny vecka, nya friska tag och fler träningstillfällen.



Kommentarer
izza

Härligt du verkar ha haft det!! Själv har jag ju jobbat hela helgen när solen har skinit, är såklart ledig idag när molnen tittar fram, hehe. Fast det kan vara skönt också, kan man sitta inne och vila upp sig lite ;)

2009-04-13 @ 09:02:09
URL: http://runrunner.wordpress.com
izza

Hej igen! Har inte suttit vid datorn på hela veckan knappt så hade inte sett att du skrivit hos mig :)



Jag jobbar på Marieberg. Det var fullt ös fram till skärtorsdagen, sen på långfredagen och framåt så har det varit lugnt faktiskt. Kan säkert bero på den strålande solen som vaktat över Örebro, hehe. Kan tänka mig att folk har lite handlingsabstinens idag och många går säkert inne i centrat och shoppar, hehe, så idag kan det säkert bli lite mer.



Imorgon tror jag att jag ska prova på crosstrainingen vid Karlsund. Har du gått på det någon gång förut?



2009-04-13 @ 09:14:00
URL: http://runrunner.wordpress.com
Annika

Men vilka härliga bilder! :)



Såg ut att vara riktigt god mat och jag är också så där att jag inte kan låta bli när det bjuds... och man ska ju njuta av livets goda också :)



2009-04-14 @ 21:50:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0