Handla handla

1. Pulsklocka
Jag har haft funderingar ett tag på att köpa mig en ny pulsklocka. Nu borde jag verkligen ta tag i saken. Verkar som min klocka fått tuppjuck. På löpningen i tisdags kunde den gå ner till 100 i puls medans jag sprang, sen tillbaka till 165 som jag låg. Idag innan spinningpasset var jag nere på 55 när jag satt och väntade på att få gå in i salen, tror inte jag var knappt under vilopuls då :)

2. Hybrid
Jag måste slå längre slag på fairway. Det räcker inte med min järn 6:a. Mina träklubbor funkar inte bra heller. Jag måste ha en ny klubba, en hybrid 5:a. Ska gå in på golfshopen imorgon innan golfrundan och spana på klubbor.
Idag var jag en sväng till Dormy för att kika på rean, kom hem med ett par Pumabyxor, en Peakanorak och en Peakkeps.

Det är härligt att shoppa! =)


Kommentarer
izza

Go Garmin Go garmin :P De säljer tydligen Garmin på Löpex där på väster. Blir ju några hundra dyrare än att beställa på internet, men ibland kan det vara gött att få handla på plats också :) Åååh, nu blev jag supersugen på att börja använda pulsband! Björn får ta och köpa en Garmin så jag kan sno hans! :D



Musiken är ju sååå avgörande när man spinner. Kan vara trevligt att känna igen några låtar iaf. Blir schysst på lördag!!! Jag funderar på lunchspinning idag...



Crosstrainingen är bra, men jag tror inte jag kommer till min rätt riktigt. Det blir lätt att jag automatiskt lägger mig bland de sista (fast i tisdags så orkade jag iofs inte så mycket mer), kör jag själv troor jag det blir bättre. Får testa nästa vecka hur det känns att backträna själv, annars får jag hänga med dig på de sista :)

2009-08-28 @ 09:14:20
URL: http://runrunner.wordpress.com
guldmulten

man blir glad av shopping :)

2009-08-28 @ 10:23:31
URL: http://guldmulten.blogg.se/
izza

Jajjemän! Riktigt härlig spinning idag! Svettades som en tok. Är det samma Johan som kommer imorgon? Se om jag känner igen honom från idag, men kollade iofs inte så mycket på de andra, hehe.



Gillar dina fredagar! Så soft att bara äta lunch och sen dra :D Lycka till på golfen, eller snarare, hoppas det går bra där borta! Ser ut som vädret håller sig rätt stadigt utan regn, iaf här över stan!



Jag har funderat på yogan imorn bitti, den brukar ju vara riktigt skön! Men har ju personalfest ikväll så får se hur sent det blir :P Behöver förbereda och slå in lite paket till Björn också, han fyller på tisdag, men tror hans familj skulle komma imorn och fira. Vi får se om jag dyker upp :D Annars blir det på spinningen vi ses!!



Jag tror att Garmin låg på strax över 2000 på Löpex, men kommer inte ihåg, tror under 2500 iaf. Björn frågade när vi var inne där en snabbis för några veckor sedan.



2009-08-28 @ 13:55:10
URL: http://runrunner.wordpress.com
Jenna

Kuligt med ny pulsklocka! Det måste du inhandla! När man väl har vant sig vid en går det ju knappt att klara sig utan :)

2009-08-28 @ 19:59:18
URL: http://jennas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0