Lördag

Nu är det lördag, sköna fantastiska dag. Planerna var att ha en dag i träningens tecken.
Börja med en skön yoga på morgonkvisten, kl.10 på Friskis. Hem och ladda för ett löppass i spåret.
Sen hem och fylla på depåerna och iväg och köra ett temapass i Spinning med schlager som tema.

Vaknade lite rosslig i halsen och inte helt fit for fight. Inte alls bra. Var iväg på en skön Yoga imorse tillsammans med Anna. Beslutade att skippa löppasset även om det tog emot. Så nu är jag hemma och softar och väntar på Spinningpasset. Har passat på att göra en beställning, så nu är jag nära.....snart blir jag med ny pulsklocka....JIPPIE!!

Har nyss laddat med lite blåbärsgröt med mandlar. Nu ska jag vila i soffan så jag orkar köra så svetten lackar till Schlagerlåtar.

        



Kommentarer
Andréa

Att börja dagen med yoga (eller löpning) är verkligen att börja på bästa sätt! Konstigt egentligen hur två så olika träningsformer kan kännas så underbara på samma sätt (på samma sätt fast ändå olika)



Hoppas resten av helgen blir lika bra och att du slipper bli mer krasslig!

2009-08-29 @ 14:26:36
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Lina

Härlig start på en lördag morgon! :-)

Jag fick också en bra start, cykling+body pump. Sista lördagspasset här för på måndag går planet till Luleå :-) Har fått extrajobb från och med tisdag. Men kommer sakna gymmet här i gävle, det bästa jag varit på när det gäller instruktörerna, guld värda.



Hoppas ditt cyklingpass blev en svettig historia och att du kryar på dig från snuvan.



Tusen tack för dina tankar.

Det var jätte skönt att få träffa dom och ge vårt stöd. Nu är det bara en lång lång väntan på massa provsvar. Vi får hoppas på det bästa!



Kram!

2009-08-29 @ 19:14:18
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
izza

Jaaaa, det där lät ju jätteroligt att gå på!! Fin inspiration inför Lidingö där typ 5 dagar innan! Fasen, jag måste skaffa en kalender som jag kan skriva in lite av mitt liv i. Har bara en på jobbet som jag skriver in jobbhändelser i, men kanske borde ha en hemma också att föra in alla roliga grejer i! :D



Det var superkul att springa idag!!

2009-08-30 @ 19:39:19
URL: http://runrunner.wordpress.com
izza

Ja, anmäla oss tycker jag att vi gör! Du får väl påminna mig i värsta fall om jag skulle glömma bort det :P Mailar du in och anmäler två eller ska man göra var för sig, eller vad tror du?



Det var riktigt kul i sthlm, men mycket gång!!! Är uppe i över 30 000 steg idag, inkl tjejmilen. Känns i ben och fötter :D



Det är häftigt med bloggandet! Kul att det även finns bloggare som är från Örebro!! Dags för en bloggträff igen ! ;)



Ha en skön söndagkväll och en bra måndag imorn!! Kraam!

2009-08-30 @ 20:49:51
URL: http://runrunner.wordpress.com
Annika

Åh vad kul med en Garmin, vilken blev det? Jag är så nöjd med min och tur är väl det för det är rätt mycket pengar ;)



Anmälde du ditt intresse för Sofys träningshelg också. Känns som om att det är lite beroende på hur resan kan ordnas om jag har möjlighet att följa med. Annars låter det kul med en friluftshelg :)

2009-08-31 @ 09:15:31
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0