Ride of Hope 2009 avklarat

Hemma igen efter två fantastiska dagar i solen med cykling och underbara människor. Det har gått över förväntan. Känner mig inte alls så trött idag som jag trodde jag skulle vara. Vill vara kvar och vara med och cykla imorgon i den sista och avslutande etappen. Istället är det packning som gäller och tidig avfärd imorgon till Göteborg och Madonna-konsert.
Nedan ser ni en bild på oss tjejer, Lina, Annika, Anna och mig efter att vi gått i mål i dagens etapp.
Mer rapport kommer senare när jag kommer hem från Göteborg.

Tack tjejer och övriga RoH-medverkande för två fantastiska dagar!









Kommentarer
Lina

Det känns lite trist att vakna upp idag

Saknar redan äventyret som var i helgen

Det var en grym avslutning på söndagen, synd ni inte var med, men vi cyklade för er också!



Tusen tack för en fantastisk helg!

Det var super kul att träffas, hoppas att vi gör det snart igen och äventyrar lite mera :-)



Nu väntas med spänning en rapport om Madonna! :-)



Kram!

2009-08-10 @ 10:03:28
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
guldmulten

Bra jobbat!!!

2009-08-11 @ 08:56:50
URL: http://guldmulten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0