Snabb lunch

Ja jag erkänner det. Jag är alldeles för dålig att prioritera matlagning även fast jag borde. Måste få in någon rutin och planera veckans matinköp och matlagning, annars blir det som nu väldigt ostrukturerat och inte alls så bra vissa dagar.
Blir lätt att jag tar en matlåda från frysen (som jag som tur var har eftersom när jag lagar mat blir det storkok) på morgonen när jag ska åka till jobbet. Idag blev det inte ens så. Det fick bli en sväng till Coop och handla lite på lunchen. Då jag inte jobbar inne i stan och bara har en halvtimme lunch är det inget alternativ att äta ute.

Dagens lunch bestod av plättar, keso med grillad paprika/vitlök/basilika, paprika och avokado. Väldigt enkel att slänga ihop på lunchen och måste faktiskt säga att det blev riktigt gott. Det kommer jag göra om.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0