Summering Augusti

Jag får väl säga att antal träningsminutrar i Augusti är godkänt. V.32 som drar upp snittet och v.33-34 som drar ner pga av lugnare aktivitet pga pencillinkur. Desto mer tid till golf under dessa veckor vilket inte är helt fel. Det är onekligen svårt att hinna med alla aktiviteter som jag vill göra. Man måste ju arbeta också :) Det räcker inte att jobba 40h vecka på mitt ordinarie jobb, utan har även tagit på mig ett 3h pass på Friskis varje vecka.

Igår när jag stod på Friskis kom Cykelola och pratade med mig. Trevligt med nya bekantskaper genom blogg/idrott!!




Kommentarer
izza

Jag tycker att vår träning skulle räknas som ett heltidsjobb och att vi skulle få betalt därefter också! Tänk vad mycket roliga aktiviteter vi skulle kunna roa oss med hela dagarna då :D



Vad roligt att vi är anmälda! Den sista låter ju fruktansvärt intressant också! Men det är så långt fram, svårt att veta om man har möjlighet kanske, hehe.



Ja, jag får skaffa mig en almanacka. Kan bli lite mindre stressande också att slippa hålla allt i huvet. Haha, jag vet, därför jag aldrig bokar några pass så långt i förväg :P :P



Jag är lite seg med anmälningar och grejer så jag anmälde mig faktiskt aldrig till Sofy. Jag får höra med Coyntha och Björn istället och köra ett eget träningsläger :P

2009-08-31 @ 19:51:47
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0