Veckans träning - v.33

En väldigt lugn vecka på träningsfronten. För övrigt har den varit mer än lugn. Tre golfrundor och två jobbpass på Friskis på kvällarna förutom en vanlig 40 timmars arbetsvecka. Som sagt koncentration på golf veckan som varit och denna vecka då jag äter antibiotika. Känns dock lite segt att vila så mycket från träningen. Desto mer laddad att träna sen när höstterminen startar v.35 (då lär jag väl inte vara ensam på gymmet, är nog fler som är sugna på att träna efter sommaren).




Kommentarer
Annika

Vad duktig du är som hinner jobba extra på Friskis också! Jag tycker tiden inte räcker till...



Vad härligt att du också kämpade i spåret. Det är väl det enda sättet att få det att gå :)

2009-08-18 @ 10:16:38
URL: http://tremil.blogg.se/
izza

Hellooo! Nu är jag hemma igen! :D

Vad gör du på söndag? Ska vi cykla? Vad gör du nästa söndag? Ska vi anmäla oss till Roxen Runt? :D

2009-08-18 @ 15:13:11
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0