Combaten nockade mig

Har länge velat testa Body Combat. Min syster tränar det på nJoy här i stan. Nu hade de ett gratis prova-på-tillfälle på nJoy till jul. Har inte varit i deras nya lokaler och inte heller provat passet. Så har sett fram emot detta i flera veckor. Av olika anledningar har det inte passat. Förra veckan var jag förkyld hela veckan så vi bestämde att vi skulle gå igår, sista chansen.

Kände av förkylningen fortfarande men var så trött på att ha vilat i en vecka och tänkte att det går nog bra att träna ändå eftersom jag kände mig pigg. Hade lite svårt att hänga med i första övningarna men sen släppte det och jag hängde på rätt bra för att vara första gången. Riktigt skönt pass, bra ledare, skön musik och moves. Kul att prova nåt helt annat mot vad jag brukar träna. Borde lägga in lite nya pass emellanåt för att få en kick vilket jag fick igår. Kanske lite väl stor kick.

När jag kom hem frös jag jättemycket. Duschade och efteråt var jag helt slutkörd. Låg och svettades och frös om vart annat i natt, så idag var det inte på tal att gå till jobbet.
Hoppas på att jag är piggare imorgon. Ingen vidare bra start på julen. Julstämningen här hemma är just nu noll. Ensam och febrig hemma i min lägenhet.





Kommentarer
Andréa

Jag har aldrig testat combat men får väl göra det nu när jag håller till på den les mills-galna kedjan sportlife :)



Tråkigt att du blev sjuk bara! Krya på dig och god jul om vi inte "hörs" innan!!

2009-12-22 @ 22:29:26
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Annika

Men usch och fyyy Malin! Hur ska det bli innan jul... och ensam lät inget bra. Hoppas du frisknar till och får sällskap snart. Håller tummarna för att julen blir precis så där bra som den borde bli :)

2009-12-23 @ 00:06:46
URL: http://tremil.blogg.se/
Lina

Åh som jag älskar combat! Saknar det så himla mycket. Det finns ju inte där jag tränar :-(



Men fyy vilken jäkla otur att bli sjuk :-(

Hoppas att du känner dig bättre idag!!!



Skickar över massa krya kramar!!!



2009-12-23 @ 08:37:42
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0