Ingen skidträning trots snö

Idag var det sista barmarksträningen tillsammans med mina arbetskamrater innan jul. Jag var dock inte med. Fortfarande förkyld. Undrar om de klarade sig bra utan mig (vilket de förmodligen gjorde :), brukar vara jag som håller i träningen. Det har snöat här hela dagen så det är alldeles vitt på backen. Snart dags att åka skidor, jippiee!
Istället för att springa ikväll tog jag mig en promenad upp på stan. Inhandlade lite julklappar. Kändes skönt att fixa de få jag tänkt köpa i lugn och ro. Det var inte alls så mycket folk på stan.
Sedan var jag tvungen att testa västen som vi fått upptryckt till Stafettvasan. Perfekt, nu kommer vi lätt känna igen alla medarbetarna i spåret.
Nä nu vill jag vara frisk och träna skidor, istället för att sitta i soffan och vara grymt sötsugen.





Kommentarer
Lina

Smidig väst att ha!!



Åh vad härligt att snön kommit till er också :-) Man blir så himla lycklig! Graderna har sjunkit ännu mera, nu är det -15 grader ute, hua det är burr burr för en smålänning som jag ;-)



Skickar massa kryakramar till dig!!



Tack för dina tummar!!

2009-12-15 @ 21:41:13
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Andréa

Så kul med snö! Hoppas du får bli frisk snart så du kan utnyttja den bara!

2009-12-16 @ 06:03:18
URL: http://lopningolivet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0