2009

Det blev ingen träningssummering för v.52. Decembermånad har varit usel, i träningssynpunkt. För övrigt har månaden varit mycket bra. Den segdragna förkylningen satte käppar i hjulet för den planerade träningen under julledigheten.
Nu lägger jag 2008 bakom mig. Nu är det ett nytt år, med nya möjligheter.

En förhoppning om ett mycket bra år som väntar. Hoppas att jag håller mig frisk så att jag kan få ett bra flyt i min träning.
Mina tankar just nu är att cykla Halvvättern och simma Vansbro - halvsimmet som jag vet nu.
Jag ska köpa mig en ny cykel och koncentrera mig på cykling. Sedan har jag nyligen köpt spelrätt på Örebro GK, så jag kommer lägga ner mycket tid på golf. Min tanke är att jag ska bli en stabil golfare och inte längre vara nybörjare. Vet inte riktigt var jag vågar lägga mitt mål. Funderar på om det är rimligt att sänka mitt Hcp till 30 (har 36 nu).
Vill även stödja och supporta min triathlet under 2009. Tror starkt på dig och ska finnas för dig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0