Laddar med grädde

Fortfarande mätt efter lunchen. Kunde inte låta bli att ta en pannkaka med grädde och sylt. Gott var det. Blev nog tyvärr lite väl mycket grädde känner jag. Den står fortfarande upp i halsen på mig. Trots det har jag precis stoppat i mig en stor apelsin, en hård macka och ett glas vatten. Behöver nog energi till Spinningpasset idag som jag ska köra direkt efter jobbet. Känns som det var läääänge sedan jag körde spinning......och det var det. Var tvungen att gå in på Funbeat och kolla när jag spinnade sist.....9 dec.....skrämmande länge sedan. Skärpning! Cykelsäsongen närmar ju sig och jag vill verkligen inte hänga efter som en blöt trasa efter pojken min.


Kommentarer
Lina

Åh vad härligt med spinning :-) det som är bra med spinning är att verkligen alla kan vara med, det är ju en själv som bestämmer hur jobbigt det ska bli och bara en själv vet ju dagsformen för stunden.



Kämpa på ikväll :-) cykla lite åt mig också!

Längtar så tills jag får cykla igen!



2009-01-22 @ 19:39:11
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Annika

Åh funbeat är ju hur bra som helst! Jag blir lika glad varje gång jag får mata in träning :)



Kul med spinning, det var länge sedan jag var också...



Ja, men anmäl dig du med till campet! :) Vore ju jättekul att träffa dem man läser om här :)

2009-01-23 @ 08:47:15
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0