Cykeltillbehör

Det är inte billigt att idrotta. Känns som det alltid finns något som man måste eller vill ha.
Idag shoppade jag ett par armvärmare och ett par regnskydd till skorna att ha när jag cyklar.

Kände efter dagens golfrunda att jag även borde köpa nya golfskor. Tog en tur till Dormy efter golfrundan men insåg snabbt att jag får lugna mig. Det går inte att köpa allt jag vill ha. Det är inte direkt gratis.

Dagens träning blev en 18-hålsrunda och sen några timmars springande upp och ner i trappor. Hjälpte en kompis att flytta. Vilket väder det blev idag. Prognosen igår sa regn hela dagen. Jag har inte fått en droppe regn på mig och solen har skinit i flera timmar. Underbart skönt!



Kommentarer
Annika

Nej, vilka materialsporter vi håller på med. Håller verkligen med om det att det alltid finns något man "behöver" :)



Skönt att simningen går att genomföra trots din skadade fot. Jag känner mig också rätt dåligt förberedd men hoppas att det går vägen ändå.



Har det löst sig med resa och sällskap för dig nu med? :)

2009-07-07 @ 23:04:40
URL: http://tremil.blogg.se/
Jenna

Japp det måste du! Köp den när du har flera att dela den med. Då behöver det inte bli så onyttigt :)



Jag håller verkligen med. Ju mer jag har fastnat för olika slags träningsformer ju fler prylar "måste" jag ha ;) Om man gillar många olika träningsformer blir det ännu dyrare! Då ska både nya löparskor, spinningskor, aerobicskor, pulsklockor, och kläder anpassade till massa olika saker inhandlas hela tiden. Det är ju tråkigt att låta bli, när träningshopping är så himla kul och dessutom gör träningen ännu roligare!

2009-07-07 @ 23:08:24
URL: http://jennas.blogg.se/
Coyntha

Ja, du har det rätt! Man "måste" ha allt eller nästan allt.

Jag tänkte på samma sak här om dagen om hur mycket pengar spenderar man när man sporta. Som du säger det är inte direkt billigt!

Men vi är värda! :)

Kram.

2009-07-09 @ 07:07:39
URL: http://www.coyntha.wordpress.com
Malena

Visst är det så! Man behöver alltid något :-)

Just nu har jag bestämt att jag "behöver" korta löpartights. Jag har långa och trekvarts så visst måååååste jag ha ett par korta också...



Hoppas du njuter av din semester!



2009-07-09 @ 10:27:54
URL: http://bredablick.wordpress.com
izza

Haha! Jo men precis, det visste jag ju att om jag köper cykeln så kommer det ju finnas massor jag MÅSTE ha ;) Sådana där skoöverdrag är en sån sak som ligger mest på akutlistan. De värmer och hindrar vinden från att blåsa in i skorna också va? Kan bli rätt kallt om tassarna ibland!



Ooo yes! Det finns hopp för dig också även om du bara kan köra cykling! Men akta dig för träningsvärken efteråt!! Den har inte varit att leka med kan jag säga! Hehe!



LYCKA TILL IMORGON NU!!!!!! kram

2009-07-09 @ 19:19:45
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0