Smygstartar första dagen

Första dagen på kusten. Morgonen var lugn. Vaknade utvilad och pigg. Lång och skön frukost.
Grått utomhus, vilket verkade bidra till att de flesta var lite sega. Inget sol & badväder till mångas besvikelse.
Jag kände att första dagen får bli lite soft. De andra åkte ut med båten för att dyka. Eftersom jag inte dyker kändes det lite trist att följa med i båten när vädret var sisådär. Jag tänkte ta en långpromenad och utforska omgivningen istället.
Precis när jag skulle bege mig ut började det att regna så det fick bli att softa en stund till.
Efter ett tag lättade det, så nu har jag precis varit ute på en timmes promenad. Riktigt skönt!



Kommentarer
guldmulten

Låter trevligt med långpromenad på västkusten!

Vi har varit i kolmården idag och vandrat runt i srålande sol. Härligt att äntligen få lite fint väder!

2009-07-13 @ 21:28:10
URL: http://guldmulten.blogg.se/
izza

Gud vad skönt att vara nere vid kusten! Jag ska också åka neråt på en liten roadtrip på semestern tänkte jag! Var någonstans är det ni är?



Jag vet inte om det var all träning förra veckan, eller om jag bara sovit lite för lite de senaste två nätterna. Tänkte ut och springa idag efter jobbet, men var helt slut, supertrött! Så jag sov en stund istället, hehe! Kan vara att det är full rulle på jobbet iofs också!



Jag förstår inte varför bilderna inte funkar, jag har uppdaterat nu och länkat direkt till bloggen där jag publicerat dem mha mobilen...

2009-07-14 @ 21:00:05
URL: http://runrunner.wordpress.com
izza

Jo, så sant så! Har lite sovmorgon imorgon, ska bli skönt, jobbar nämligen kväll då. Men kanske ska göra ett försök att ut och springa då istället om jag är piggare!



Okej, låter härligt! Jag har en liten plan på att åka mot Karlstad och sen ner på andra sidan Vänern för att kunna åka neråt längs hela västkusten. Har bara varit till Helsingborg förut och då har det varit så långt att åka uppåt till Strömstad och Smögen tex. Sen tror jag det blir in mot Skåne och Österlen och hem över Östergötland. Om bilen verkar gå bra förstås... Hehe!

2009-07-14 @ 22:03:31
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0