Vansbro nästa

Har knappt ägnat en tanke åt Vansbro. Suger fortfarande på cykelkaramellen, den smakar betydligt godare.
Idag har mina tankar varit hos alla tappra cyklister som cyklade Vätternrundan. Bra jobbat!!
Var tvungen att ta ut min racer och cykla lite jag med. Kändes dock inte lika kul att ge sig iväg själv och cykla. Mötte inte en enda cyklist, alla var nog vid Vättern. Hade hellre varit där kände jag, men var ändå skönt att åka ut på en tur.

Började dagen med ett skönt yogapass. Underbart att sträcka ut kroppen och andas djupt. Välbehövligt kände jag. Efter det blev det en cykeltur på ca 4 mil.

Därefter började en tanke på Vansbro. Jag gick ner i källaren och letade på min våtdräkt från 2005 då jag simmade Tjejsimmet. En excellent våtdräkt inköpt på Lidl =)  Den funkade fortfarande. Satt lite stramt vid halsen annars satt den som gjutet. Var lite orolig att den skulle vara lite tight över låren. De har på nåt vis växt lite sen jag började cykla mer :)



Kommentarer
izza

Jo jag jobbar i helgen! Dessutom har jag lämnat in cykeln till Norra igen. De ska korta av styrstammen, eller vad det nu heter. Och kolla över växlarna och högra pedalen. Saknar min cykel men jag skulle ändå inte orkat cykla nåt i helgen, är helt slut i kroppen efter allt jobbande!



Hehe, det var inte så mycket att ringa dig till om, min premiärtur alltså. Blev bara några raksträckor fram och tillbaka för att känna sig för! :D



Jag har också tänkt på Vätterncyklisterna!! Chefen åkte nu och han klarade sitt mål att komma under 13 timmar precis, med en minut till godo! Hehe.



Nu ska jag slappa lite och snart dags att sova så man orkar upp till jobbet imorn igen!!

2009-06-13 @ 20:04:35
URL: http://runrunner.wordpress.com
Lina

Tusen tack för dina tummar :-)



Vätternrundan är något jag aldrig komma att glömma. En sån häftig upplevelse! Jag kom i MÅL:-)

Jag klarade det och jag är så lycklig :-)

Du får kolla in bilder och min resumé :-)



Jag funderar också på Vansbro nu :-)



Hoppas du har en mys söndagkväll!



Jag njuter framför soffan :-)

2009-06-14 @ 20:21:26
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Annika

Tjusigt! :) Perfekt att du hade en sedan tidigare.



Men är det sant? Märker du nåt på låren?! Nej.. hihi? :)

2009-06-15 @ 08:47:45
URL: http://tremil.blogg.se/
TiniTott

Nejmen, simmade du 2005, så skoj =) Jag simmar varje år både tjejsimmet och vansbrosimningen. Lycka till i år! Kramar!

2009-06-17 @ 00:42:49
URL: http://tinitott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0