Positiv feedback

Nyss hemkommen från golfträning. Idag blev vi filmade och GolfPro´n kommenterade våra svingar.
Jag fick väldig positiv feedback. Han tyckte min sving såg riktigt bra ut. Bara några små justeringar som att böja ryggen lite och slappna av i handlederna, då trodde han att jag skulle kunna gå långt i år. Han tyckte det såg toppenbra ut. Glad! Nu väntar jag dock på mer vårväder så golfbanorna öppnar. Idag snöar det hemma i Örebro :(

Är för övrigt så himla glad för min familj. Har bott hos sötaste lillasyster i helgen. Hon har servat mig med mat och sällskap. Strax blir det middag hemma hos lillebror. Vad skulle man göra utan sina nära och kära. Love U!



Kommentarer
Annika

Åh härligt jobbat! Då kommer det alltså gå galant för golf-Malin i år! Skoj! :)



Det måste vara hur bra som helst att bli filmad så man själv kan se hur det faktiskt ser ut och vilka justeringar man måste göra :)

2009-03-22 @ 22:00:58
URL: http://tremil.blogg.se/
guldmulten

Man vore inte mycket utan sina nära och kära, visst är det så!!

2009-03-23 @ 09:10:51
URL: http://guldmulten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0