Smygtitt

Lägger in en första bild på min cykel, men bara en smygtitt :) Har knappt sett cykeln själv. Blev en hektisk fredag.

Slutar klockan 13 på fredagar vilket är väldigt skönt. Hem snabbt och slänga i mig lite mat. Därefter tog jag bilen upp på stan och parkerade strax utanför cykelaffären. När jag ska lägga i parkeringspengar kommer en tant från frisörsalongen strax bredvid och säger till mig att där kan du inte parkera, du får 700 kr i böter om du ställer dig där. Tack snälla söta säger jag och parkerar bilen en bit längre bort. In i cykelaffären och göra upp affären. Tyvärr var det inte en lämplig dag att ställa in rätta justeringar på sadel och styret. Stora flingor snö faller utanför. Får åka förbi en annan dag och göra lämpliga justeringar. Slänger in cykeln i bilen och åker hemåt. Hinner inte ens titta på skönheten.
Vidare iväg till simhallen. Det blir ett kort pass på 30 min, hinner simma 1200 m. Därefter en skön avslappning i solariet. Hem och fixa till sig och träffa arbetskamraterna för en Afterwork. God Tapasmat, ett par öl och ett par glas vin.
En trevlig kväll med mycket skratt. De drog iväg mig ut på krogen, men där stannade jag bara en halvtimme. Skrattade mest åt folket som var där. Ja erkänner att jag blivit tråkig, längtade mest hem efter min säng och tänkte på morgondagen :)  Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg för nya utmaningar imorgon.
Godnatt!





Kommentarer
Annika

Åh, den ser ju jättefin ut! Hihi, vad spännande med en tjuvkik. Synd på snön idag, svårt med en premiärtur då... Trevlig helg!

2009-03-28 @ 09:33:55
URL: http://tremil.blogg.se/
Lina

Åh jag ser att det är en TREK :-))

Välkommen in i Trek världen!! KUL!!!



Nu måste snön försvinna så att vägarna blir bara så du får ta ut din skönhet!!



Trevlig helg!

2009-03-28 @ 13:43:57
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0