Dagens kommentar

Var en sväng på stan idag efter jobbet. Gick in på Levi´s Store och provade jeans i tight modell.
Fick knappt upp jeansen över mina vader och när jag väl fått på mig dem satt de väldigt tight.
När han i butiken frågade mig hur det gick sa jag att jag skulle behöva gå ner ett par kilo om jeansen
skulle passa. Kommentaren från honom var:
- Du kanske skulle börja träna.

Först log jag bara sen började jag skratta och sa att det kanske jag borde göra.
Haha....skrattar lite åt det fortfarande och tänker att nog borde jag börja träna, hittills denna vecka har jag ju
"bara" tränat 4 pass =)  ;)


Kommentarer
Coyntha

Ha ha ja du! Det är kanske dags att börja träna!! ;)

Det var roligt!

Jag tror att du tog fel storleken!

Trevlig helg! Kram.

2009-05-30 @ 09:10:56
URL: http://www.coyntha.wordpress.com
Annika

Oj, vilken oklipsk kommentar! Jag tycker du borde satt honom på plats. Och förresten har du väl inga kilon att gå ner! Du bygger ju dessutom muskler!



Själv har jag ben som aldrig någonsin kommer passa i någon tight stuprörsmodell... oavsett hur mycket jag tränar ;)

2009-05-30 @ 11:42:47
URL: http://tremil.blogg.se/
guldmulten

oavsett om du är vältränad (som du ju är) eller inte är det en otroligt dum kommentar av en säljare. Jag hade blivit skitarg!

2009-05-30 @ 20:32:27
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Malin

Jag sa faktiskt till honom att just nu tränade jag 5 dagar i veckan och hade svårt att hinna mer. Skrattade mest åt hans kommentar och tänkte pojke lilla du skulle veta, men visst kan man tycka att det var en idiotisk kommentar. Jag hade faktiskt kunnat tagit åt mig och blivit ledsen, nu blev jag inte det utan tyckte det var mest komiskt.

Annika, jag kommer heller aldrig kunna ha de tighta modellerna men sörjer inte det. Hellre vältränad med muskler en smal som en sticka :)

2009-05-30 @ 23:02:10
URL: http://healthandliving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0