Grillning

Det blev regn på fredagen enligt prognosen. Golfen blev inställd vilket kanske var lika bra efter torsdagens usla runda. Slog i fem bollar i vattnet och streckade minst lika många hål.
Istället blev det en tur på stan med presentshopping och lunch med bror och familj. Bra mycket trevligare.
Mellan regnskurarna tittade solen fram och jag tycker fredagen ändå bjöd på hyfsat bra väder.
Till kvällen blev det grillning med vännerna. Mycket gott och trevligt! Dock åkte jag hem tidigt. Taxin min ville åka hem så jag tyckte det var lika bra att följa med då jag ville vara pigg inför lördagens cykeltur. Dessutom bråkar en magkatarr just nu :(



Foto: mrsmalinski



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0