Helgen

Fokus i helgen har legat på golf. En golfrunda i fredags. Tanken var att spela 18 hål på Mosjö. Vi fick dock bryta efter 9 hål. Regn och storm gjorde att vi inte ville fortsätta. Dygnsura blev vi trots regnbyxor och paraply. Nej så pass inbiten golfare är jag inte så att jag spelar när det öser ner. Nej tack gärna sol och trevligt sällskap :)
Lördagen blev bättre. Även om det inte blev sol och utlovade 20 grader, var det en toppendag iallafall. 2 timmar träning med GolfPro och tio styckna tjejer, avslutade med spel på banan, 9 hål. Mellan träningen och spelet avnjöt vi en brunch på nya och fina restaurangen på Örebro GK.

Avslutade golfhelgen med födelsedagstårta och en cykeltur. En toppenhelg!
Cykelpasset var sträckan: 38km, maxhastighet: 44,6km/h, medelhastighet: 26,7km/h.





Kommentarer
Lina

Massa Grattis!! Vilken härlig födelsedagstårta! Mums!

Skön helg! :-)



Jo nu är jag verkligen sugen på en tempohoj :-) men de är riktigt dyra :-( så funderar på att göra en budget variant och köpa tempohandtag till styret till cykeln jag har nu.



Hoppas du haft en fin måndag!!

2009-05-11 @ 21:40:38
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Annika

Duktiga du! Det låter härligt, förutom det där med regnet då...



(Jag funderar på att föra över pengar till kontot och gå bort till cykelaffären idag, puh, vilket projekt... 24 dagar kvar... hmm)

2009-05-13 @ 08:11:58
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0