Morgonstund har guld i mun

Söndagmorgon. Känner mig pigg och fräsch. Undrar hur många som ligger hemma i sängen nu med huvudvärk och kanske lite ågren över vad som hände igår kväll? Säkerligen en hel del. Det var rätt så öde uppe på stan idag vid 9-tiden.
Var tvungen att hämta min cykel som jag övergav igår kväll till förmån för skjuts med bil. Kändes tryggare att bli hemskjutsad en lördagkväll med bil efter ett par våldtäkter veckan som gått i närheten av där jag bor. Dessutom var jag ju tvungen att gå och hämta den idag vilket medförde att jag kom ut och gick en promenad. 

Passade på att prova min nya stegräknare från Silva.
Blev en kort promenad på 30 min.
Antal Steg: 4330
Antal Cal: 85,9
Ska ha på mig stegräknaren idag och se hur många steg jag kommer upp i. Rekommenderat antal steg är
10.000-12.000 steg/dag.



  Foto: www.silvaconnect.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0