Veckans träning - v.45

Jag är riktigt nöjd med veckan som gått. Var lite orolig i början då jag fick avboka spinningen i måndags pga ömmande hälsenor efter helgens skidåkning. Efter lite vila och rehabiliteringsövningar gick det över. Fick även hoppa över den planerade löpturen på lördagen då det kändes som förkylningen var tillbaka och jag hade ont i halsen. Var även väldigt segstartad i söndags på spinningledaruttagningen, kändes som om förkylningen låg och lurade i kroppen. Efter passet kände jag mig bättre.

Om jag hade fått med en löptur hade veckan varit riktig bra. Känns bra efter två lugna veckor med förkylningar att få köra ordentligt. Denna vecka kommer det inte bli så mycket träning heller. Åker på semester imorgon.





Kommentarer
frida

Vad är det för rehabträning som du kör? Sen en till fråga ska du åka tjejvasan eller storvasan? Ha en toppen dag!

2009-11-10 @ 09:26:20
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Lina

Också nyfiken på vad det är för rehab du kör? :-)



Och semester imorgon? Vart bär det av? Så underbart!



HA det super!!!



Kram!

2009-11-10 @ 09:49:23
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0