Vit planering i sängen

Kände mig som sagt småhängig både måndag och tisdag. Avbokade träningen i måndags och hoppades på att det skulle gå över så jag kunde köra ett dubbelpass med Spinning och därefter Skivstång. Kände mig lite sämre på onsdagen så fick även avboka det men inspirerade iallafall Anna att köra båda passen, alltid något :) Gick och lade mig hyfsat på kvällen och när klockan ringde 05.30 imorse kände jag mig allt annat än bra. Kroppen var varm och halsen ömmade. Jag kände direkt att det inte var någon idé att tänka på jobb idag. Sov vidare till klockan 12.30. Sedan dess har jag legat i sägen, varvat med att läsa tidningar, sova och surfa.

Jag får inse fakta att det inte kommer bli någon "Rosa Bandet träning" för mig på lördag. Annas och min planerade Spinning/Yoga-dag blir inställd för min del. Det känns verkligen jättetråkigt. Hoppas att vi kan genomföra en liknade dag någon annan lördag framöver!!

Istället för att arbeta och träna på kvällen får jag ligga i sängen och vila och planera lite istället. Jag har precis anmält mig till Halvvasan. Sista loppet i Halvklassikern. Sedan läste jag den glädjande nyheten att Konstsnöspåret i Ånnaboda är räddat. Det kommer visserligen bara bli 3 km men inte fy skam det. Skidträningen i vinter är säkrad!






Kommentarer
izza

Ååh!!! I love it!!! Tur att du är hemma och är sjuk och kan hålla span!! Härligt att det blir spår i vinter!!



Klart vi får köra en träningsdag igen här framöver. Men sjukt vilken tajming det var på denna lördag med extra yoga och långt spinn-pass. Kunde knappt tro mina ögon när Carin svarade mig i gästboken! Men när vi planerar nästa gång kan vi ju köra lite mer varierat och lite styrka kanske. Sen blir det ju massa skiddagar också! :D



Glöm inte bort Mias insamling nu, hoppas du skänker en slant trots att du inte är med och tränar :D

2009-10-22 @ 19:34:30
URL: http://runrunner.wordpress.com
izza

PS. Vi kanske ska boka in 5 december som nästa träningslördag? Då kör Cissi 110 min spin/skivstång på spinrouletten!! :D

2009-10-22 @ 19:47:48
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0