Pulsklocka

Jag har hämtat min nya pulsklocka :)
Har dessvärre knappt hunnit känna på skönheten. Åkte och hämtade den direkt efter jobbet. Sen byta om och cykla till Friskis. Träna en timmes Spinning, därefter vila en stund och sen gå på nästa pass, Cirkelgym. Hem och duscha och laga lite mat. Nu är klockan strax 22 och det är dags att sova. Jag behöver mer tid!!! Hur ska man hinna med allt man vill? Jag vill lära känna min nya kamrat, men det får bli en annan dag. Sängen hägrar istället och förmodligen kommer jag vakna med träningsvärk. Minns inte när jag tränade styrka sist.





Kommentarer
izza

Åååh! Äntligen!!! Ser fram emot det första rapporterade passet med godingen!!!



Fasen vad roligt att få den kommentaren från naprapaten!! Låter ju verkligen lovande! Och vet du!!? Jag har fixat så det blir tre yogapass den här veckan också! Jag flexar lite på torsdag så jag kan gå på morgonyogan, soooo lovely!



Nä, det är inte lätt att hinna med allt man vill.

Men ju mer yoga man går på, ju mindre stressad blir man :D



Kul att du hade skoj på golfen! Börjar du känna dig tipptopp i kroppen nu eller fortfarande småkrasslig? Jag har lite lite ont i halsen stundtals (OBS! pyttelite) och lite slemmig i halsen. Men eftersom det är så diffust så har jag faktiskt bara ignorerat det. Känns såå trist att gå och vänta med träningen bara utifall man skulle bli sjuk...



Nu måste jag ta mig i kragen och packa lite. Håller med dig, det är verkligen trist! Och jag vet aldrig vad jag ska ta med mig heller!

2009-09-07 @ 21:11:56
URL: http://runrunner.wordpress.com
Lina

Åh vilken skönhet du har fått hem.

Roligt med nya grejer :-)



Jag håller med dig, tänk om dygnet hade några fler timmar så hade det varit perfekt. Nu får man hålla igång hela tiden om man vill hinna med lite av det man vill, pust!



Kanske pilates kan hjälpa mig på söndag att stressa ner. Ska prova för första gången. Spännande!



Ha en fin tisdag!!

2009-09-08 @ 06:45:07
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Espen

Grattis med ny klokke!



Garmin sine klokker med GPS er KANON! Jeg har brukt en slik siden min første løpetur for 18 mnd siden, og jeg har loggført hvert eneste pass jeg har gjort! Husk å stille inn klokken på AUTOLAPP = YES så setter du distansen till 1km så får du 1km tider du kan kolla på når du kommer hem :)



2009-09-08 @ 12:05:46
URL: http://mosjonisten.com/
Malena

Åh vad roligt med pulsklocka! Och visst är det för få timmar på dygnet??!

2009-09-08 @ 20:52:58
URL: http://bredablick.wordpress.com
guldmulten

Du vet väl att alla har precis lika mycket tid, gäller bara att prioritera vad man vill göra med den :)

2009-09-09 @ 08:10:11
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Coyntha

Har du testad nu din klocka? Var det bra? Jag beställde en Garmin också ;) fast den 305 som Annas!

Ha en skönt söndag! Kram.

2009-09-13 @ 15:32:30
URL: http://www.coyntha.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0