Utforskar Garmin

Nu har jag ägt min Garmin Forerunner 405 i en vecka. Har dessvärre inte lärt mig så mycket om den ännu. Inte haft tid att sätta mig in i alla funktioner. Har iallafall lyckats mata in mina värden och använt den när jag sprang i torsdags. Fick inte fram det jag ville på displayen när jag sprang, kändes viktigare att hinna med löpturen än att sitta och pilla på klockan. Tryckte bara på start och stopp på passet och lyckades föra över data till datorn. Mer än så kan jag inte ännu. Skulle behöva någon erfaren person som kan tipsa mig om enkla funktioner på klockan. Känns som en djungel av funktioner hit och dit. Har dessvärre inte tiden heller att sitta och pilla på den, känns som om jag skulle behöva några timmar för att lära mig allt och få koll på den.





Kommentarer
emelie

Åh jag skulle verkligen också vilja ha en garmin. Men kan tänka mig att det är mycket att lära sig innan man kan utnyttja den maximalt. Du får hålla oss uppdaterade om vad du tycker om den.

2009-09-14 @ 18:01:22
URL: http://emelille.blogg.se/
Lina

Skulle också vilja ha en !! Men som du säger det lär vara mycket att lära innan, alla dessa häftiga funktioner som finns. Men man får ta lite i taget!

Fast man vill ju så gärna kunna allt på en gång:-)



2009-09-15 @ 06:31:01
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0