Värmande dryck

Passar det att göra reklam för glögg på en träningsblogg? Kanske inte.
Dock är ju min blogg bara tankar och bilder från mitt liv men nischad åt träning och hälsa.
För mig är hälsa inte bara träning och nyttig mat. Det är att må bra, att njuta av livet.
En värmande kopp glögg i vintermörkret är njutning för mig.

I år är Blossas 09 endast en beställningsvara, då Systembolaget inte tyckte att glöggen höll måttet.
Jag är ändå nyfiken på den och har såklart förhandsbokat en flaska.
Blossa 09 har en smak av clementin.

                                  
Vill du inte ha alkohol i glöggen så har det även kommit två nyheter till i snygg förpackning. Lättglögg i två smaker, Lingon och Apelsin.  
Enligt Blossa: "Den ena har fått smak av friska lingon, medan den andra har en julig smak av mogna apelsiner. Dricks med fördel väl kylda, ur eleganta cocktailglas".

                
Foto: www.Blossa.se



Kommentarer
Annika

Själv föredrar jag lättglögg, vanlig hederlig från affärn :)

2009-09-18 @ 15:11:12
URL: http://tremil.blogg.se/
Lina

Oj vilka smaker det finns. Jag föredrar de alkoholfria :-) Apelsin kanske är något för mig!



Längtar tills de första snöflingorna når marken nu :-)



Ha en fin lördag!!

2009-09-19 @ 08:59:54
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0