Vila & Shopping

Jag är inne på dag 3 med vila. Oj vad lugn och avslappnad jag är jämfört med förra veckan. Mycket har jag hunnit dessutom. Umgåtts med mor och syster, tittat på tv, shoppat och städat lägenheten.
Kändes dock trist att behöva vila ännu en dag, men känns ändå bäst. Försöker mota bort det som vill angripa min kropp. Tror inte mitt immunförsvar riktigt kommit i balans efter pencillinkuren eftersom jag känt mig småkrasslig till och från efter den tog slut. 

Vad finns det som jag tycker är minst lika kul som träning, jo det är shopping. Så istället för kvällens träningspass blev det lite shopping istället. Hade iallafall lite med träning att göra eftersom jag hamnade på Stadium och drogs till träningskläderna. Har tänkt länge att jag behöver byta ut mina sportbh:ar, så det blev ett inköp av två stycken, en vit och en svart. Rosa är min favoritfärg så kunde inte motstå den cerisefärgade niketopen.
Nöjd med kvällens shopping och även dammning och dammsugning, men imorgon vill jag träna!
Vad vore inte skönare än att runda av jobbveckan med ett träningspass innan tjejkompisarna kommer hem till mig imorgon kväll på lite mat och vin.


 



Kommentarer
Lina

Snygga shoppingfynd! Alltid kul med nya träningskläder :-)



Hoppas att du känner dig bättre imorgon!

Krya kram!!

2009-09-17 @ 22:16:07
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Annika

Snygga grejer! Jag behöver också fler sport-BHar. De bästa används hela tiden och jag tvättar inte såå ofta annars men de får jag köra för hand med jämna mellanrum.



Ja, ja, ja! Men anmäl dig! Det blir ju skitbra genomkörare inför stora att köra de andra loppen! Anna ska ju också åka! :) (Dock kostar det ju en del men vad är pengar mot det man får tillbaka, förhoppningsvis ;)

2009-09-18 @ 08:22:01
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0