NIKE Running Gift Pack

Det kom ett paket till mig igår från Löplabbet. Ett set från Nike med tunna löparhandskar och en löparmössa i funktionsmaterial. Handsken har en praktisk nyckelficka på insidan. Kändes riktigt skönt. Nu blev jag löpsugen.
Åter igen har löpningen fått stå åt sidan åt andra aktiviteter. Inte bra.
Nu är det dock fint vårväder ute så får se om jag kan prova mitt nya set. Kanske en morgonlöprunda imorgon, då är det förmodligen lite svalare. Till imorgon är min kropp förhoppningsvis redo för träning. Lite trött och sliten efter söndagens tre pass. Ikväll blir det ingen träning utan istället är det planerat att ta en lång och skön promenad i solen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0