Semesterstängt

Det har varit semesterstängt på bloggen. Jag suger fortfarande lite på semesterkaramellen trots att verkligheten har kommit ikapp och jag började arbeta i måndags. Det blir väldigt lite tid vid datorn såsom hela sommaren. Skönt!

Har laddat över alla kort i datorn men inte hunnit göra så mycket mer med dem. Rapporter kommer men kan inte säga när. Det är så skönt att ha ett lugnare tempo.

Har lagt upp planerna för hösten och skulle ha kommit igång med träningen denna vecka men så har det inte blivit. Ikväll är det Blodomloppet som jag är anmäld till. Kommer inte springa. Känner mig lite krasslig. Ont i halsen och lite småvarm. Får fortsätta semesterlunken lite till. Målet som diskuterades tidigt i våras med Sub50 på Blodomloppet känns avlägset. Löpningen har inte varit prioriterad. Cyklingen har varit nr 1. När jag skulle komma igång med löpningen fick jag problem med vaden och har inte riktigt fått rätsida på den än. Ville dock göra revansch på förra årets lopp då jag åt pencillin och inte kunde göra ett rättvist lopp då jag fick hålla igen. Men jag är inte ledsen för det. Jag blickar längre fram.

Bläddrar fram några foton från vår semester och längtar tillbaka. Malta med sol och värme och fjällen med frisk luft, motion och avkoppling var underbart. Den bästa semestern ever med det bästa sällskapet.








Kommentarer
Annika

Malin!!! Välkommen tillbaka! :)



Usch vad tomt det ekat här... saknat dig. Förstår att ni har haft det minst lika bra och att det varit fullt upp. Underbart! Det ser jättefint ut på de bilderna också. Ser fram emot att höra mer om hur ni upplevde vandringen!



Jag tycker verkligen att vi borde styra upp något i höst. Får höras lite mer på mejl/telefon också.



Om inte annat så får vi ta skidläger i Luleå i vinter?! Är ni på? :)



Kram kram!

2010-08-19 @ 12:49:18
URL: http://tremil.blogg.se/
Coyntha

Välkommen tillbaka!

Det är inte lätt att komma till rutinerna efter så sköna semester dagar.

Det verkar som ni hade jättekul!

Jag ser fram emot mera bilder och rapporten så klart!

kram på dig.

2010-08-20 @ 12:54:15
URL: http://coyntha.wordpress.com
lina

Ååååh vad glad jag blev när jag kikade in på din sida och få höra lite vad ni pysslat med och vilka härliga bilder!!



Sverige är fantastiskt fint. Kommer aldrig glömma resan vi gjorde upp till toppen, jag lever just nu i en lyckobubbla! :-)



Tycker absolut att vi får ta en tur, det skulle vara grymt kul!! Saknar er!! Håller med Annika, Skidläger i Luleå tycker jag låter underbart!!



Ha en fin helg!!

Kram!!!

2010-08-20 @ 15:35:14
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
guldmulten

fina bilder! Det låter som ni haft en kanonsemester. Härligt!!!

2010-08-20 @ 22:14:58
URL: http://guldmulten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0