Musik i öronen

Igår satt jag med Ipoden i öronen hela dagen på jobbet. Testcyklade lite musik på kvällen.
Efter middagen hemma satt jag och lyssnade på mer musik och funderade.
Det är inte lätt att bestämma vilken musik jag ska ha på mitt pass. Mycket svårare än jag kunnat ana.

Eftersom jag åkte på en förkylning har jag och sambon inte kunnat testcykla tillsammans ännu. Tid i spinsalen är bokad på fredag. Passar perfekt att ladda med lite cykling och musik med min älskling innan julbordet med jobbet på kvällen. Efter fredagen är min tanke att nu måste jag bestämma vilka låtar jag ska ha.

Måste säga att det är väldigt kul att ständigt ha musik i öronen, lyssna, få koll på takten i musiken och även vilka artister som sjunger vilka låtar :)

Music is in the air.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0