Nervöst nyår

Igår vid 21 släpptes platserna för bokning av mitt diplomeringspass på söndag. 37 lediga platser blev fulla på två timmar. Idag när jag kollar är det 9 reserver bokade. Helt sjukt! Vilket tryck! Börjar bli riktigt nervös.
Det jobbiga är att jag har feberkänningar och snor som börjar täppa till näsan. Jag får inte bli sjuk. Hoppas bara att det är nervositeten som gör sig till känna. Måste åka till Friskis idag och köra igenom några låtar som jag inte känner mig helt hundra i positionerna. Får försöka ta det så lungt som möjligt.

Bangade att följa med till Nora och se sambon springa Sylvesterloppet. Måste vila. Ta det lungt. Inte stressa. Kurera mig. Köra igenom mitt pass en sista gång. Det känns rätt lungt nu. Förberedde för kvällen redan igår för att slippa stressa ihjäl mig idag. Dukade och gjorde klart potatiskakan till varmrätten.
Nu ska jag bara se till att hålla mig frisk.
Önskar er alla ett Gott Nytt År!





Kommentarer
lina

STORT lycka till på söndag!

Det kommer gå super bra! Du är grym! Tro på dig själv!

Kör hårt :))



Önskar er ett gott nytt år!!



Kramar!

2010-12-31 @ 12:07:33
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Anonym

Ojoj, vad fint du gjort! Härligt att höra att passet gick bra! GRATTIS!



Och en vecka i fjällen lät också underbart! Ville gärna boka skidor vi med när vi var lediga men rädda för dunderkylan och att sitta i någon stuga med 30 minus och inte kunna åka kändes lite för vanskligt... Men som tur var blir det ju en del pass på vardagarna här.



Saknar dig. Har du och Peter planerat att komma upp något till norr?! :)

2011-01-10 @ 15:44:13
Annika

Det var jag - Annika

2011-01-10 @ 15:44:39
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0