Box

Oj då, fortfarande inte skrivit ihop några mål för 2010. Går just nu i ett rus och kan inte riktigt tänka klart :)
Ett mål som jag har tänkt ut är att försöka få in lite nya pass i min träning. Inte för ofta och inte heller så regelbundet nödvändigtvis. Mer som en motivationshöjare, att prova nåt nytt, få lite extra energi från något annat. Lätt annars att man kör in sig på sina favoritpass och bara kör på.

I måndags provade jag och en kompis KI Box på Friskis. Lite svårt först att komma in i rörelserna men löste sig snabbt. Roligt att träna ihop med någon. Peppa varandra. Är nog bra om man har aggressioner i kroppen :) Tyckte dock det var ett kul pass ändå trots att jag inte har en enda sur min i kroppen min.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0