Återhämtningspass

Så sjukt jäkla nöjd. Sprudlar av energi. Var så pigg hela söndagen, ville inte gå och lägga mig. Ville vara vaken och känna den sprudlande känslan som jag har i kroppen.
Vakande lite på natten av att benen ömmade lite. Lite småstel och öm i benen, men förvånasvärt fräsch i benen och kroppen.

Sambon och jag tog en tur till Kilsbergen och vandrade ca 5 km (hade tänkt längre men började regna och vi blev alldeles för blöta). 
Skönt att sova ut lite och sen röra på benen. Skönt att slippa ställa klockan på söndagen för träning med Örebrocyklisterna. Ta dagen som den kommer. Nu är mitt stora mål uppnått. Ska bli skönt att ta lite semester från den fokuserade träningen.
Blev även en promenad på knappt en timme på kvällen. Full av energi.





Kommentarer
ola

shit vad stark du e. Imponerande körning. Håll igång nu med korta lite hårdare pass så kommer du få en jäkla boost i benen. Ja och sara ska köra racer till ånnaboda på torsdag. Vill du med ? Visst e det härligt i trolldalen? Har cyklat förbi där nån gång.

2010-06-22 @ 09:26:29
URL: http://cykelola.blogg.se/
Lina

Håller med föregående talare :-)

Shiit vad stark du är Malin!



ser ut som en härlig miljö i trolldalen!

härligt att vara så full av energi! :-)



jag går också på högfart nu, 1 dag kvar tills planet tar mig ner mot småland :-)



Kram!

2010-06-22 @ 22:28:39
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0