Börjar snart bli mer verkligt

Det har känts väldigt avlägset. Nu börjar det dock närma sig mer och mer. I måndags var jag på musikutbildning för att lära mig hur man laddar och mixar musik till ett pass.
Idag fick jag ett mail från Spinninglagledaren om vilken tid som skulle passa mig i höst att ha mitt pass.
Nästa vecka åker jag till Uppsala för att gå Spinningutbildningen, Steg 2 i fyra dagar.

Men innan det så ska det sympatikolhydratladdas och peppas en massa inför marathon på lördag.
Jag ska dessutom försöka få ihop ett antal kvalitetspass på cykeln. Nu är det inte långt kvar till Vättern och mina 100 mil på cykelsadeln som ska uppnås innan.








Kommentarer
Lina

ÅH så roligt!!Att vara spinninginstruktör är världens bästa jobb ;-) Jag är som vikarie nu men hoppas att jag kan få något eget pass till hösten. Ikväll ska jag köra 45 min spinn :-)! Så KUL!



Lycka till med cyklingen!!



Heja heja heja!!



Kram!

2010-06-03 @ 08:59:34
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Coyntha

Hej tjejen!

Jag hörde det gick så bra till Peter!! Hälsa och gratulera honom från oss!

Tack för din kram och dina fina ord innan loppet!

Synd att jag inte hann att prata mer med dig.

Kram kram

2010-06-07 @ 15:06:53
URL: http://coyntha.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0