Nervös

Jag är inte rolig just nu. Lättirriterad och fräser för minsta lilla :)
Jag börjar bli riktigt nervös. Har tom åkt på en släng av magkatarr, inte alls bra :(
Det börjar dra ihop sig för Vätternrundan. Känns nervöst och stressande. Har inte riktigt koll på läget. Har förändrat sig mycket sen första stund, anmälan. Jättetråkigt att Lina och Annika inte ska med :( Kommer sakna er grymt mycket!!! Trist att Malin och Ann-Marie inte heller ska med. Ännu tråkigare är att min sambo inte ska med heller. Från att ha varit ett stort gäng känner jag mig rätt ensam (förutom Anna och hela ROH-gänget såklart!!) i det hela just nu. Tror att det är därför jag blir extra stressad och nervös. Har anmält mig till en sub12-grupp. Kommer jag orka hålla deras tempo. Kommer jag klara att laga punktering om jag får en sådan? Många funderingar som far omkring i huvudet. Det känns läskigt. Jag är nog lite rädd.

Måste vända mina negativa tankar och börja tänka positivt. Ska börja ladda med Vitargo och försöka fokusera.
Ska bli så skönt att gå på bio ikväll med tjejkompisarna, SATC. Tänka på nåt helt annat för en stund.



Kommentarer
Annika

Åh söta Malin det kommer gå grymt bra! :) Du får ta sikte på min Börje (som inte lyckats beställa kläderna och åker i Ödershögs cykelklubbs kläder) som är supergo och omtänksam. Du har tränat massor och lagt grunden för en härlig upplevelse, du är jätteduktig och klarar av att stå på egna ben. Självklart hade det varit kul att få vara med om detta äventyr men DU kommer att vara så stolt efteråt - när du gjort det! Hejar och tänker på er alla som kör!

2010-06-16 @ 10:54:23
URL: http://tremil.blogg.se/
frida

Det kommer gå bra, du har fokus när du väl behöver det. Ladda med energi och vila så kommer du rulla på fint. Det ska bli fint att läsa om upplevelsen efteråt. Stor spark i baken och lycka till!

2010-06-17 @ 07:24:31
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Lina

Det kommer gå så bra, det är jag helt övertygad om! Som jag skrev tidigare, man cyklar verkligen på endorfiner hela vägen :-) Hela stämningen är så otroligt mäktig att man knappt hinner tänka på att man är trött utan man bara kör på :-) Jag tror på dig Malin!!! Positiva tankar nu!! Massvis med lycka till kramar!!! Heja heja heja!!!

2010-06-17 @ 20:11:42
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Ann-Marie

Brukar titta in och läsa din braiga blogg lite sporadiskt. Känns tråkigt att inte jag och Malin kan följa med på resan runt vättern.... Du är en viljestark kämpe så jag är övertygad om att det kommer gå kanonbra för dig!! Kör försiktigt och lycka till på färden!!!! (vi kanske ses nästa år :))

2010-06-17 @ 21:33:42
Malin Jansson

Ta det lungt o följ med strömmen... du kommer klara det galant!:) Och kom ihåg punkteringar kan man få hjälp med efter vägen, om du nu skulle få några.

Håller tummarna för dig!!! Heja, heja!

2010-06-17 @ 21:47:48
Anki

Ett stort lycka till! Skall bli skoj att läsa om det sen!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0