Morgonträning

Kände mig pigg igår efter träningen, så det fanns inga ursäkter. Bara att ta tag i morgonträningen.
Klockan ringde 06.00 som varje dag. På med löparkläderna och ge sig ut. Jag lånade min PT´s broddar, kändes riktigt bra att springa med nu när det är halt.

Jag som vanligtvis är väldigt segstartad funderade på hur det skulle kännas att springa på morgonen. Min tanke var att ta det väldigt lungt. Ligga på en låg puls och känna ett behagligt tempo. Gick lungt första biten och började jogga lite lätt. Försökte få igång min Garmin men den hängde upp sig och ville inte riktigt vara med förrens efter drygt 0,6 km. Dessutom ville den inte visa hastighet så jag hade ingen aning om hur fort jag sprang. Kollade dock på pulsen och försökte hitta en bra känsla. Kändes aldrig jobbigt. Var väldigt lungt.

Hamnade på ett snittempo på 6.21 och medelpulsen låg på ca 75% under hela passet.






Kommentarer
Lina

Härligt jobbat!! Morgonträning är så himla underbart. Frukosten smakar så ljuvligt efteråt! :-)



Nu ska jag ta tag i naturkunskaps böckerna igen. Pust!



ha en fortsatt skön dag!!!

kram!

2010-03-11 @ 09:16:22
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Annika

Shit så hurtigt med morgonträning! Jag tycker att det låter så fint att kunna göra det men det finns inte på kartan för mig :)



Hoppas att Erik har tagit eller kommer ta kontakt med er nu, bad honom göra det igår :) Så att det löser sig.



Kram!

2010-03-11 @ 16:13:28
URL: http://tremil.blogg.se/
Malena

Härligt med morgonträning! Min mage tycker inte det är lika kul dock...



Vad mysigt med samboskap!!!



Trevlig helg!

2010-03-20 @ 10:52:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0