Summering Februari

Februari känns som en hattig månad. Känt mig konstig i kroppen och vilat några dagar och sen kört på igen. Varit en hel del annat att tänka på och planera och vila för. Så några veckor har varit riktigt bra i träningssynpunkt och andra mindre.

Nu är skidåkningen och Klassikerhalvan avklarad. Nu kommer nästa mål som är Göteborgsvarvet och Vätternrundan. PT´n min sa igår att nu måste du sluta snora och börja springa. Ska se hur jag mår imorgon om det går att morgonjogga lite lätt. Planerna var att sätta igång med lite morgonträning denna vecka. Blev iallafall en promenad på 20 min imorse och cykel till jobbet på 20 min. Fast det lär jag ju inte få nån vidare kondition av så jag kan pressa några tider på Göteborgsvarvet eller Vätternrundan :)


Jämförelse under året (Snitt/vecka):

Januari: Lätt träning: 87min Träning: 265min



Kommentarer
frida

Ska du köra Vätternrundan? Hela? Åh jag är i valet och kvalet om jag ska göra En svensk klassiker eller inte...

2010-03-12 @ 08:09:32
URL: http://fridfullt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0