Efterlysning: Stockholm Marathon

Snart är det dags. På lördag är det Stockholm marathon.
Ja nu ska inte jag springa (som tur är :) utan jag ska bara följa med som supporter.
Är det någon annan i bloggsfären som ska till Stockholm och bara vara åskådare?
Isåfall vore det jättetrevligt med lite sällskap. Jag åker nämligen med upp med min sambo och hans lagkamrater i hyrd buss. Så de jag har sällskap av kommer springa i några timmar och jag blir lämnad helt allena i storstaden (jag ska nog klara mig men alltid trevligare med lite sällskap såklart).






Kommentarer
Erika

Hej! Jag ska också till Sthlm i helgen och heja på de duktiga löparna!

Tror det är ganska många bloggare som ska vara åskådare...

Får höras, kram

2010-05-31 @ 21:06:02
frida

Ja jag ska nog kanske hänga med E och dem andra och kika lite. Mer än så vet jag inte som tid, plats, folk. Kram

2010-06-01 @ 07:33:00
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Coyntha

Göran och Sirpa ska vara där och vara min hejaklack!! Magda kommer också!! Hör av dig så ni kan träffas om du vill!!

Magda springer en stund med mig... sa hon! ;)



SPÄNNANDE!!!!

2010-06-01 @ 15:57:11
URL: http://coyntha.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0