Inte bara träning

Läser man denna blogg kanske man tror att mitt liv enbart består av träning, vilket det inte gör. Visst ibland undrar jag om inte det gör det när det är lite väl mycket, som just nu inför Vätternrundan. Mycket träning har det varit och kommer vara några veckor framöver. Högsta prioritet är cykel, andra är löpning. Kommer stå på startlinjen på Göteborgsvarvet även om jag inte alls känner mig speciellt förberedd. Det får bli en kul grej (hoppas jag iallafall och inte enbart en plåga). Nu har även PT´n lyckats få en startplats till loppet. Dessutom ska vi hälsa på min syster och hennes sambo som blivit Göteborgare, så det sistnämnda ser jag mer fram emot än själva loppet :)

I måndags var det vilodag, en välbehövlig sådan. Efter en massa måsten landade vi till slut i soffan med en film och den nya Polka-chokladen. Oj vad god den var. Riktigt bra. Idag blir det ännu en vilodag. Tror min kropp behöver det. Känner mig lite sliten. Ikväll blir det tjejfika hemma hos en vän. Mys.




Kommentarer
Lina

Åh så den är god, den nya polka chokladen! Har undrat hur den ska vara, får prova den i juni, jag och min älskade har godis stopp hela maj månad! Inspirerad av Annika :-) Se om vi klarar det :-)! Chokladen på helgen är ju svårast att vara utan!!



Åh jaa det är riktigt roligt att få instruera igen och på största gymmet i stan :-) det är lite häftigt! Jag känner cykellycka då jag fått några mer pass denna månad :-) Kanske ska få ha några i sommar också! SuperKUL! Ja snart är det dags för er också, ni kommer att rocka! :-)



Ha det så MYS ikväll!!!

Jag ska iväg på jobbe. Pjuh!



Kram!!!!



2010-05-05 @ 14:25:11
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
guldmulten

mmmm den är kalasgod!

2010-05-05 @ 20:47:07
URL: http://guldmulten.blogg.se/
guldmulten

äntligen nåt jag kunde kommentera =))

2010-05-05 @ 20:49:32
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Anki

Polkachoklad lät gott, det måste jag testa..:)

Anonym

vilodagar suger !! Men ibland kommer de som en finne på näsan. Läste nånstans att de ska vara nyttiga men ja e skeptisk. :-)

angående chokladen på pröva nya passion. Den är snäppet bättre än polkan.

2010-05-06 @ 07:00:31
URL: http://cykelola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0