Rätt beslut

Ena dagen skulle jag starta, nästa inte osv. Många inlägg om Göteborgsvarvet. Vad hände?
Jag startade INTE. Nöjd efteråt. Inte så många val. Kroppen var inte helt återställd. Nyligen behandlad och fortfarande lite öm och mörbultad i vaden. Gjorde mitt yttersta. Hämtade ut nummerlappen. Var ombytt. Testade att värma upp. Det gick inte. Vaden kändes som en stenhård klubba. Hade en fantastisk dag i solen ändå. Erkänner dock att jag var lite ledsen i ögat en stund, men det gick fort över. Hejjade istället på mina nära och kära som sprang. Stolt och nöjd.

Idag efter ännu en behandling är jag glad. Jag är nästintill återställd. En behandling till, sen lägga in lite styrke- och rörlighetsövningar, så är jag helt fit for fight. Hade jag startat i lördags hade jag förmodligen förvärrat det hela och det skulle det inte vara värt. Cyklingen är viktigare.
62 mil av 100 klarade. Det är dags att lägga på ett kol om jag ska klara det uppsatta målet innan Vätternrundan.



Kommentarer
ola

du anar inte hur mkt ja förstår dig. Själv så hade jag nog gjort ett mellanting och startat sen brutit men då blir känslan den samma. Ledsen och besviken. Du prioriterar rätt, cykling e viktigare :-)

2010-05-26 @ 05:38:43
URL: http://cykelola.blogg.se/
Lina

Klokt att du inte sprang! Förstår att det kändes lite trist men håller med föregående talare: cyklingen är viktigare ;-)



Tycker ni har varit grymt flitiga med cyklingen!

Ni kommer cykla runt denna sjö utan några som helst problem!!



Jo det är jätte svårt nu att sitta ner och koncentrera sig, speciellt nu när det är i slutet. Längtar bara tills allt är över, då känns det som att livet kommer tillbaka.



Ha en härligt skön onsdag!!



2010-05-26 @ 08:08:45
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Coyntha

Bra beslut!!

Det var synd att vi inte träffades! Men tack för alla dina sms!!

Vi ses den 5 juni?? :)



kram

2010-05-26 @ 10:22:39
URL: http://coyntha.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0