Dags att banta

Satt igår kväll vid min älsklings mixerbord och tog fram BPM på de låtar jag hittat till mitt Spinningpass. Hade bokat Spinsalen på Friskis idag på eftermiddagen för att testcykla alla låtarna. Har just nu 40 låtar som måste bantas ner till ett färre antal. Är inte riktigt samma att sitta hemma och lyssna på musik som att sitta på cykeln och cykla till musiken.

Dessvärre fick jag avboka tiden i Spinsalen. Vaknade med halsont och hängig :(  Hoppas på ett nytt försök på söndagkväll. Lite hemmafix hela helgen hoppas jag gör gott för en förkylning. Adventspynta, måla lite lister,
spika lister, måla bakom element m.m. står på schemat i helgen.





Kommentarer
lina

Åh trist du inte kunde provköra.. hoppas att du blir bättre under helgen.



Skickar massa krya kramar till dig härifrån storstaden :)



Kram!

2010-11-26 @ 10:25:17
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Ann-Helene

Men käraste syster. Du och dina förkylningar, inte bra. Du får köpa massor med Echinacea. Världens bästa förkylningsmedel!

Krya på dig!

Kram

2010-11-26 @ 18:37:09
URL: http://endagettliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0