Förändring

Lite ändringar här på bloggen. Att det är färre inlägg än tidigare är ju inget nytt. Inte heller att jag är usel på att kommentera andras bloggar är inte heller något nytt. Dock är utseendet på bloggen lite annorlunda.
Lite mer jag, alltså lite mer rosa :)
Dessutom tänkte jag utvidga repertoaren lite med mitt andra intresse jämte träning, vilket är inredning.
Eftersom bloggen inte uppdateras frekvent tänkte jag att om jag utvidgar den kanske det blir fler inlägg. Men den stora anledningen är att jag vill ha ett ställe att samla lite inspiration. Inspiration till vårt nya hus. Ja precis vi har köpt hus, känns stort och så roligt.
Tycker även att namnet Health & Living kan symbolisera bloggen bra. Health för hälsa och träning. Living för boende och inredning. Alltså samma blogg med samma namn fast lite mer.


Kommentarer
Malena

Grattis, vad roligt!

Och mer rosa är aldrig fel :)



Inredning och träning måste ju vara bästa kombon??



Ha det gott!

/Malena



2010-11-11 @ 19:42:03
URL: http://teamarbetsinsats.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0