Tråkiga inlägg

Få inlägg och utan bilder. Fy sjutton vilken trist blogg ;)
Ja jag får väl erkänna att inspirationen finns nån helt annanstans och det är inte på träningen jag lägger energi.

Det jag är mest nöjd med just nu är våra morgonpromenader. Sambon och jag har gått upp 30 min tidigare varje morgon för att bege oss ut för en rask promenad. Det är tungt när klockan ringer. Det är mörkt ute. Första stegen går med grusiga ögon och tunga steg, men bara efter några minuter är man igång. Den friska luften piggar upp oss fort. En stund tillsammans att umgås, reflektera över livet innan livet dra vidare i ilfart med jobb och annat.
Känner mig pigg och lätt hela dagen.

Idag smäller det dock till lite gällande träning. Vi har bokat dubbla pass på Friskis ikväll. Längtar, ska bli riktigt kul att få svettas ordentligt till peppande musik och ledare. Känns som om det behövs efter bakning i dagarna tre och kalasande i dagarna två.
Älsklingen min blev ett år äldre igår och svärfar i söndags.



Kommentarer
lina

Åh ni är så himla duktiga med era morgonpromenader innan jobbet! Härligt att få en tur tillsammans, låter som en perfekt start på dagen :-)



Hoppas det gick bra på dubbeln idag :-)!



Kramar!!

2010-09-14 @ 21:33:29
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0