Två till Trek till stallet

Det blev köp igår.
Både ångest och glädje. Ångest över att pengarna rullar och att vi lägger till ytterliggare en aktivitet till vårt redan fulltecknade liv. Glädje över våra nya fina cyklar och möjligheterna att kunna cykla i terräng och alltså i fin miljö.

Det gäller att planera. Planering är A och O för att hinna med allt man vill. Samtidigt är det inte bra att ha allt inrutat heller. Det är en balansgång. Gillar det spontana, det oväntade. Dock måste det planerade ta överhand om vi ska hinna allt roligt som livet tillför. Det är kul att leva!
Ola har dessutom "lurat" med oss på deras måndagsträning. Spännande och lite läskigt! :)

Det blev två Trek 6300 i olika kulörer.

Min cykel:



Peters cykel:



Kommentarer
Anki

Vad roligt! Skall bli kul att läsa om era mtb-pass i framtiden också..:)

lina

Kul med mtb, en helt ny värld! :) Härligt att kunna ta sig ut i skogen, cykla i ny miljö! Själv är jag utan cykel just nu vilket känns lite märkligt, men jag håller på och klurar vilken kärlek som ska hem till mig :) Svåra beslut!!

2011-08-11 @ 20:01:54
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Malin-Charlotta

Åh, så den nya drömpassionen gick i lås till sist! Härligt! Vad spännande, Malin. Ska bli kul att följa här hur det går!

2011-08-13 @ 11:31:12
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com/
Malin-Charlotta

Nu kan jag ha kommenterat två gånger på samma inlägg, men det är för jag har så bråttom ibland vid datorn. Den jobbar långsammare än vad mitt tålamod är ;-)



Kul du gjorde tanken till verklighet, Malin! Ska bli spännande att följa dig här med den nya cykelpassionen!

2011-08-13 @ 11:35:17
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0