Fönsterbänkar

Nyss hemkommen från en underbar vecka i solen tillsammans med min älskling. Lovely har vi haft. Inte hunnit ladda över foton så rapport kommer senare. Full fart direkt här hemma med hemmastyling, visning av lägenhet, besök på bygget, funderingar på tillval. Huvudet snurrar. Kök, kakel, golv, fönsterbänkar ja allt...

Just nu har jag fastnat på fönsterbänkar. Hur ska vi göra?
Vill helst ha fönsterbänkar i smygen och inte på konsol vilket byggaren hade tänkt. Ljus marmor på konsol var planerat men jag sa nej direkt. Frågan är bara hur jag vill ha det?
Måste kolla hur bred fönstersmygen kommer bli. Vill helst ha som nedan men ändå inte få för smal fönsterbänk.
Ska vi ha en ljus fönsterbänk, ljus marmor, målad mdf? Eller kalksten som på den vänstra bilden?
Klarar man sig på en smalare eller bör man ändå ha på konsol?

Många svåra och tuffa beslut just nu :)




  


Kommentarer
guldmulten

som sagt röstar jag nog på ljus mamor:)

Skönt om den får plats i smygen.

2011-02-11 @ 08:15:19
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Malin

Det verkar bli så :) Alltså vit marmor i smygen, tror det blir bra.

2011-02-11 @ 10:07:27
URL: http://healthandliving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0